Belangrijk
Alleen persoonlijke bankrekeningen die op uw naam staan, kunnen worden gekoppeld aan uw CoinMart-account.
Let Op
- We zullen altijd de eerste bankrekening die u heeft geverifieerd prioriteren als uw hoofdrekening voor stortingen en opnames.
- U kunt extra bankrekeningen toevoegen aan uw CoinMart-account voor stortingen, maar we zullen altijd opnames naar de eerste rekening sturen.
- Als u uw hoofdrekening voor stortingen en opnames wilt wijzigen, neem dan contact op met support@coinmart.nl
Zie onze stap-voor-stap gids hierover: How verifieer of voeg ik een Bankrekening toe?
Verschillende Bankrekening Scenario's
- Geregistreerd op Uw Naam: Als u een overboeking heeft gedaan vanaf een bankrekening die op uw naam is geregistreerd, zal ons team de zaak beoordelen en proberen de storting te gebruiken om uw account te financieren. Houd er rekening mee dat dit niet altijd mogelijk is en we slechts één hoofd geregistreerde bankrekening per gebruikersaccount toestaan. Ons team neemt contact met u op als er acties van uw kant nodig zijn.
- Niet Geregistreerd op Uw Naam: Als u een overboeking heeft gedaan vanaf een bankrekening die niet op uw naam is geregistreerd, wordt de storting teruggestuurd naar de oorspronkelijke bankrekening. Er zijn geen acties van uw kant nodig.
Houd er rekening mee dat dit proces tot 10 werkdagen kan duren. Het is alleen mogelijk om geld te storten vanaf een bankrekening die u bezit.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.