Vervelend dat er iets niet helemaal naar wens is. We gaan er alles aan doen om je zo snel mogelijk te helpen. Als je een klacht wilt indienen, volg dan de onderstaande stappen:
- Als je een klacht hebt over het Platform en/of gerelateerde Diensten, kun je een e-mail sturen naar klachten@coinmart.nl.
- We zullen ons best doen om zo snel mogelijk schriftelijk te reageren op je klacht. Houd er rekening mee dat de tijd die we nodig hebben om je klacht te verwerken afhankelijk kan zijn van factoren zoals de identificatie van de gebruiker.
-
Je moet minimaal je volledige naam en je bij ons geregistreerde en geverifieerde e-mailadres opgeven zodat we je als klant kunnen identificeren.
-
Als we je niet kunnen identificeren aan de hand van de oorspronkelijke klacht, zullen we proberen je te identificeren door aanvullende informatie op te vragen.
-
Als de vereiste informatie, om jou als gebruiker en de bijbehorende account te identificeren, niet wordt verstrekt, wordt de klacht gesloten en niet verder behandeld.
- Nadat je je klacht hebt ingediend, zullen we je zo snel mogelijk bevestigen dat we je klacht hebben ontvangen en ook de termijn aangeven waarbinnen we verwachten je een redelijke oplossing voor je probleem te kunnen bieden.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.