Wat is de Gewone Tijdframe voor Fondsen om CoinMart te Bereiken?
Onder optimale omstandigheden zouden beide methoden instant verwerking moeten bieden. Er kunnen echter gevallen zijn waarin het een paar uur duurt om te voltooien. Als er meer dan 2 uur zijn verstreken zonder voltooiing, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam voor hulp.
Waarom Zou Mijn Bankrekening Niet Automatisch Worden Geverifieerd?
Soms kan de bankrekening niet automatisch worden geverifieerd. Hier zijn enkele veelvoorkomende redenen en oplossingen:
- Onjuiste Naam: Als u de verkeerde naam heeft ingevoerd bij het aanmaken van uw CoinMart-account, kunt u een naamswijziging aanvragen door contact op te nemen met ons ondersteuningsteam.
- Gezamenlijke Bankrekening: Als u een gezamenlijke bankrekening gebruikt, ontvangen wij mogelijk alleen de naam van uw partner van uw bank. In dergelijke gevallen hebben we aanvullende verificatie nodig, zoals een bewijs van adres.
- Zakelijke Rekening: Als u heeft geprobeerd een zakelijke rekening te gebruiken bij het verifiëren van uw CoinMart-account, zal ons systeem dit markeren voor beoordeling en zullen wij u vriendelijk vragen om het opnieuw te proberen met een persoonlijke rekening.
Hoe Kan Ik Gekoppelde Bankrekeningen Wijzigen/Toevoegen?
Ja, u kunt meerdere bankrekeningen toevoegen aan uw CoinMart-account voor stortings- of opnamedoeleinden. Volg gewoon hetzelfde verificatieproces voor elke extra bankrekening. Om uw gekoppelde bankrekening te wijzigen of bij te werken, volgt u deze stappen:
-
Nieuwe Bankrekening Toevoegen:
- Stort geld van de nieuwe bank die u wilt koppelen. Neem na de storting contact op met ons ondersteuningsteam om uw bankgegevens bij te werken.
-
De Oude Bankrekening Verwijderen:
- Nadat u de nieuwe bankrekening heeft gekoppeld, informeert u ons ondersteuningsteam zodat wij de oude bankrekening van uw account kunnen verwijderen.
Waarom Worden Mijn Storting en Bankrekening Niet Goedgekeurd?
Uw storting en bankrekening worden mogelijk niet goedgekeurd als:
- Het een zakelijke rekening is, toebehoort aan iemand anders, of de naam op de rekening niet overeenkomt met onze gegevens.
- Het bankrekeningnummer al is gekoppeld aan een ander CoinMart-account.
In dergelijke gevallen wordt uw storting automatisch teruggestort binnen 1-2 werkdagen.
Kan Ik een Buitenlandse Bankrekening Toevoegen/Gebruiken?
U kunt een internationale bankrekening verifiëren als deze afkomstig is uit een van de SEPA (Single Euro Payments Area) landen. Bankrekeningen uit landen buiten de SEPA-zone kunnen niet worden geverifieerd.
Voor verdere assistentie, neem contact met ons op via support@coinmart.com We zijn hier om te helpen!
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.