Plaid is een veilig gegevensoverdrachtsnetwerk dat de verbinding van uw bankrekening met CoinMart vergemakkelijkt en het proces van het financieren van uw account vereenvoudigt. Het is beschikbaar voor klanten die wonen in specifieke Europese landen en het Verenigd Koninkrijk en daar ook een bankrekening hebben.
Vereisten
Om Plaid te gebruiken, moet uw CoinMart-account aan de volgende vereisten voldoen:
-
U moet eerst succesvol identiteitsverificatie voltooien
-
De naam op uw bankrekening waarvan u geld stort, moet overeenkomen met de naam op uw CoinMart-account.
-
U moet wonen in een regio die wordt ondersteund door Plaid, zoals specifieke Europese landen en het Verenigd Koninkrijk.
-
Uw bank moet Plaid ondersteunen. Als uw bank niet wordt vermeld als optie, is Plaid nog niet beschikbaar voor u.
Stapsgewijze handleiding
-
Op de startpagina of portemonneepagina, zoek en tik op [Storten].
-
Selecteer [EUR].
-
Voer het bedrag in dat u wilt storten (min. €1). Selecteer vervolgens [Bankoverschrijving] en tik op [Volgende].
-
U wordt naar de Plaid-interface geleid. Tik op [Doorgaan].
-
Selecteer uw bank uit de lijst met ondersteunde banken.
-
Tik op [Doorgaan naar inloggen]. U wordt naar uw browser geleid.
-
Tik ten slotte op [Betaling bevestigen]. U kunt nu uw browser sluiten en terugkeren naar de app.
Klaar! U kunt verwachten dat uw geld direct of binnen enkele uren aankomt.
Heeft u meer hulp nodig?
Bij twijfel, of als het geld uw account heeft verlaten maar nog niet is aangekomen op uw CoinMart-account tegen de volgende werkdag, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail, chatbot of door een verzoek in te dienen.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.